lauantai 13. lokakuuta 2012

Masquerade! Hide your face so the world will never find you

Tähän aikaan vuodesta sisäinen materialisti/pukeutuja alkaa hyppiä jo innosta, nimittäin halloween lähestyy.
Viime vuonna olin sairaanhoitaja, koska jokaisen nuoren hoitajan sisällä on kai vaan semmoinen pakkomielle kerran olla sellainen hoitaja bileissä, mikä et koskaan olisi oikeasti työelämässä. 

Halloweenia on yleensä juhlittu 2-3 kertaan putkella. Meidän kaveriporukan perinteiset juhlat, joskus poikaystävän kaveriporukan juhlat ja sitten nykyään sen surullisen kuuluisan AMK:n opiskelijabileet. Tämän vuoden perinteisiin halloween juhliin olen jo hommannut puvun ja asusteen. Koko vuoden luulin tietäväni mikä olen, mutta sitten pari viikkoa sitten tuli niin syötävän söpö idea, että muutin mieleni täysin :D Tosin, en vielä kerro mikä tämä uusi idea oli.

Materiaalipaketin mukana tuli myös yksi heräteostos: naamio. Rakastan naamioita ja silmikoita ja olen aina haaveillut siitä, että saisin aidon venetsialaisen naamion itselleni. Kuitenkaan tämä nyt ei sellainen ole, mutta aikoinaan löysin Luxury Linen silmikoihin joihin rakastuin. Kuitenkin hinnat olivat lähemmäs sataa euroa per naamio, joten haaveeksi se aina jäi kunnes törmäsin tämmöiseen halpakopioon (joka tosiaan maksoi vain 25,90) joka on myös metallia ja tarpeeksi kaunis minulle.




Kenties mahdollisesti jos näitä juhlia tässä syksyllä tulee olemaan useampi, tämä kaunotar pääsee käyttöön. Siihen asti se kuitenkin tulee koristamaan seinaani jahka keksin hyvän keinon saada sen sinne kauniisti. 

3 kommenttia:

Leave a comment