perjantai 1. helmikuuta 2013

Alice's Adventures in Wonderland and Through The Looking Glass

Toissapäivänä postiluukusta napsahti jälleen pari pakettia piristävään tylsiä päiviäni. Toisesta paketista kerron myöhemmin, mutta tästä olin kyllä niin onnellinen! Oon jo kauan etsinyt Liisa Ihmemaassa kirjaa, jossa on sekä Liisan seikkailut ihmemaassa ja Liisan seikkailut peilimaailmassa. Löysin parista nettiliikkeestä uusimman painoksen, mutta halusin nimenomaan tämän vanhemman. No lopulta sain vinkkiä eräästä huuto.net kohteesta, jossa oli useampi kirja myytävänä ja tämä ihanuus niiden joukossa. Lähetin sähköpostia ja suostuivat myymään kirjan erikseen. Oon yhtä hymyä.

I got two packages the other day, but I will tell about the other one later. I've been looking for this book for some time now, it consist both Alice's adventures in Wonderland and Through the Looking Glass. I found a few new editions online, but I wanted the old one. And then someone told me about this seller who had a bunch of different books for sale and this treasure was one of them! One email later, they agreed to sell it to me separately and now I am the happy owner!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Leave a comment